تمامی مشکلات بازی

فهرستی از تمامی مشکلات بازی رصد شده رو واسه ی شما تدارک دیدم امید وارم مفید باشه

ضمنا اگر شما هم مشکلی داشتید بپرسید



1- بازی من هنگام آپدیت اروری دریافت می کند که مفهوم ارور این است : فایل در حال دانلود توسط برنامه ی دیگری در حال استفاده است، زمانی که بر روی OK کلیک می کنم تمامی آپدیت ها از بین رفته و برنامه از اول شروع به آپدیت می کند.



راهکار : 

برنامه ی Task Manager را باز کنید (از یکی از دو روش زیر) :

  1-1) کلید های ترکیبی Ctrl + Alt + Delete را فشار داده و Start Task Manager را انتخاب نمایید

  2-1) کلید Windows + R را فشار داده و taskmgr.exe تایپ نموده و OK را بزنید

در سربرگ Processes دنبال alterOps.exe بگردید و آن را End Process کنید

حال Task Manager را بسته و alterOps.exe را از درون فولدر بازی اجرا کنید. می بینید که دیگر آپدیت از اول شروع نشده و برنامه ادامه ی فایل قبلی را دانلود می کند.

در صورتی که باز هم به همان ارور برخورد کردید روند بالا را تکرار کنید تا آپدیت به پایان برسد. در حالت کلی هر وقت که خواستید آپدیت رو، رو حالت Resume بزارید اول ببندینش ( بسته نمی شه) بعدش از طریق Task Manager اونو ببندین


یادداشت : فایل های آپدیت به زودی از همین سایت با لینک مستقیم  قابل دریافت خواهد بود



2- بعد از آپدیت و هنگام اجرای بازی با ارور binkw32.dll روبرو می شوم و نمی توانم بازی کنم.


راهکار :

فایل زیر را دانلود و در مسیر بازی بریزید :

نام فایل : binkw32.dll

حجم فایل : 88 KB

پسورد : www.blackopsonline.tk

دانلود | Download



3- فایل alterOps.exe اصلا برای من باز نمی شود و یا آپدیت نمی کند و یا بعد از آپدیت بازی اجرا نمی شود و هیچ نشانه ای از اجرا شدن بازی وجود ندارد.


راهکار :

بازی برای اجرا شدن به ورژن Skidrow یا همان کرک Skidrow نیاز دارد.

بیشتر مشکلات با آپدیت کردن بازی حل می شود بنابراین شما هم بازی خود را آپدیت کنید به احتمال زیاد مشکل شما حل می شود

به صفحه ی دانلود آپدیت ها




مشکلات خود را حتما بپرسید تا به آنها جواب داده شود

نظرات 41 + ارسال نظر
ایمان یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ق.ظ

سلام من وقتی alterOps.exe رو اجرا می کنم با این ارور رو به رو میشم :


---------------------------
BlackOpsMP.exe - Entry Point Not Found
---------------------------
The procedure entry point CredUIPromptForWindowsCredentialsW could not be located in the dynamic link library credui.dll.
---------------------------
OK
---------------------------


باید چی کار کنم ؟؟

این فایل رو دانلود کنید و در DLL درونش رو در مسیر
C:\Windows\System32
کپی کنید

http://blackopsblog.persiangig.com/AlterOPS%20Files/credui.dll%20%28www.blackopsonline.tk%29.rar

پسورد : www.blackopsonline.tk

ایمان یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ب.ظ

با سلام دوباره اون DLL رو کپی کردم ولی بزم نشد
می تونه فایل BlackOpsMP.exe که خودت باهاش بازی می کنی بهم بدی
ممنون

حسین یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:48 ب.ظ

حاجی من بلک اوپس رو از میهن دانلود دانلود کردم
اما نمیدونم چرا اصلا سیو نمیکنه!همش ارور میده
نمیدونی باید چیکار کنم؟

حسین سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ

حاجی من بلک اوپس رو از میهن دانلود دانلود کردم
اما نمیدونم چرا اصلا سیو نمیکنه!همش ارور میده
نمیدونی باید چیکار کنم؟

کدوم قسمت Save نمی کنه
SP یا MP ؟؟

ایمان پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ق.ظ

با سلام
من هنوز مشکل دارم راه حلی نداری ؟؟

دوباره اون DLL رو کپی کردم ولی بازم نشد
می تونه فایل BlackOpsMP.exe که خودت باهاش بازی می کنی بهم بدی
ممنون

سلام
میشه یک عکس از Error ات قرار بدی
در ضمن
ویندوزت 64 بیتیه یا 32 بیتی؟

amir پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

باسلام.بعد از این که همه ی کار هارا انجام دادم.وقتیalt+f10رامیزنم داخل بازی نمیره.چه کنم؟با تشکر


ما کجای مطالبمون گفتیم alt + f10 بزنید می رید تو گیم ؟
اون مطلب مربوط به آفلاین بازی کردن بخش مولتی پلیر توسط بات هاست که شاید در آینده در وبلاگ قرار بگیرد

ایمان دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام مشکل حل شد
با یه سرچ تو فرم های آلتر فهمیدم باید تو ویندوز 7 بازی می کردم

بله
AlterOPS روی ویندوز XP کار نمی کنه متشکرم که یاد اوری کردید

hossein سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:26 ب.ظ

salam
man crack rikhtam update kard hamash tamoom shod vali mikham single player ro baz konam hamoon safehe miyad ke baraye mp miyad ke user pass bayad bezani mikhastam bedoonam nemishe dige single bazi kard age mishe help

بله
سینگل هم پسورد می خواد چون که سو استفاده نشه و از سینگل پلیر ها برن تو مولتی
برای این که بازی کنید یک بار دیگه بازی رو یک جای دیگه نصب کنید

ایمان پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام می خواستم ببینم شما تونستید سینگل پلیرش ذو یازی کنید ماله من که نشد

بازی رو
در 2 جا نصب کنید
روی یکی کرک AlterOPS رو بزارید روی یکی دیگه نمیخواد

sharifgraphic دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ

اینم فروم ایرانیان
http://alteriw.net/viewtopic.php?f=58&t=50753&p=840046&hilit=iranian#p840046

کرک آفلاینو کی میزاری
من منتظرم

Cpl.PKSaW جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

آخه ای ساحب وبلاگ آدن میاد تو نظرات میزاره که تو ویندوز xp نمیشه بازی کرد ؟! من مپای DLC دانلود کردم

AK 47 شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام دوست من
من تمامی مراحل کار رو انجام دادم به این صورت که اول نصب بازی بعد آپدیت بازی رو گرفتم و بعد آپدیت Alter و بعد کژی چند مورد فایل که لینک کردین بعد از اجرا بازی با ارور ایمان روبرو شدم فایل رو کپی کردم تو پوشه با یه ارور که این جای دیگه هست مواجه شدم این مشکل رو حل کردم حالا بازی رو اجرا می کنم Multi بعد از اجرا شدن صفحه مشکی شده و با ارور مواجه میشه بالا نمیا بازی و اراو قابل خوندن نیست ولی Single player اجرا میشه و مشکلی نداره

لطفا کمک کنید دیگه وقت ندارم کلاسا شروع شددددد

sharifgraphic دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:07 ب.ظ

من آفلاین میخوام آفلاین میزارین؟

price جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ب.ظ

اقا کسی نمیدونه از کجا باید یوزر پس ورد گیر بیارم؟
اگه کسی داره به ما هم بده لطفا ممنون میشم

Black | WOLF چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ

cheghadr tul mikeshe updatesh?! hoselam sar rafta !!!!!!

سلام
خیلی طول نمی کشه :D گاهی اوقات سرعت سرور التر پایینه

PLASMA شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ

SALAM vaghti bazi ro ejra mikonam oops ! fatal error

sohrab یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:42 ب.ظ http://www.iranianmw1.blogsky.com

salam
agha man vagti black ops multi ro baz mikonam
yeh error miad keh toosh neveshteh
could not reach to alteriwnet server
chikar konam?

va 2om in keh misheh too xp black ops zad ki migeh?
fagat niaz beh 1 crack dareh
keh bayad oonja fileh not pad ro baz kard va user va pass ro toosh nevesht va save kard
maslana intori
sohrab
sohrab

reza جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ق.ظ http://www.blackops.blogsky.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز شرمنده من این بازی رو که نسخه فول بازی هستش رو دانلود کردم اسمش دقیق این هستش:
call-of-duty-black-ops-full-interops-client-with-all-dlc
ولی فقط آنلاین میشه بازی کرد من فقط میخوام آفلاین بدون اینترنت بازی کنم میتونید کمکم کنید ممنون میشم

ali چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:30 ب.ظ

salamkhastehnabashidbinkw32rachegonenasbkonim

ali چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:32 ب.ظ

khastehnabbashidbinkw32rachegonehnasbkonam

ali چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:36 ب.ظ

kasinemidone

ali1992 پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ب.ظ

سلام
خسته نباشید
ممنونم که به سوالات جواب میدید
من یه asus n56v دارم که روش یه ویندوز 7 64 بیتی ریختم
اقا ما تقریبا یک ماه هست موندیم چجوری بلک اوپس رو نصب کنیم چون توی راهنماش میگفت گرافیک اپدیت کنیم و ساعت تغییر بدیم
خلاصه رسیدیم به امروز که من فایل benkw32dll رو ریختم تو مسیر نصب همچنین اخرین کرک هم ریختم و استیم رو هم نصب کردم.
اما تا وارد بازی میشم صفحه مشکی و موس مدام لود میشه و بعد از چند دقیقه میاد بیرون و ارور
error during initialization unhandled exception caught
رو میده
ولی با این که صفحه مشکی هست مشخصه مه کادر بازی هم خیلی کوچیکه
اقا به نظرت مشکل چیه؟
ممنونم ازت

martha پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ب.ظ

salam
bazie rayman legends aval erore binkw32.dll ro mide
mige missing from your computer
az ye site download kardam
tu pusheye bazi rikhtam
hala mige d3dx9_43.dll nadare
un ro ham download kardam hamunja tu masire bazi paste kardam
hala mige
the procedure entry point-BinkSetWillLoop@8 could not be located in the dynamic link library binkw32.dll
torokhoda komakam konid
khaste shodam
ye donya mamnoon

mohammad یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ق.ظ

سلام . اقا من بازی رو راحت نصب کردم وارد بازی شدم الان اون مرحله که از کوه میره پایینم بعد میرن به یک زیرزمینی یک در باز میکنن . اون درو که رد میکنی یکم جلو تر یک یارویی رو از تو یک چیزی مثل جعبه هست در میارن بعد باید درو با اون مرده باز کنی در باز میشه ولی تا یارو میگه دنبال من بیاید ارور میده از بازی میاد بیرون

sorena شنبه 26 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 05:42 ق.ظ

baraye man bink32.dll miad chikar konam?

امین دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 03:13 ق.ظ

سلام من این بازی رو دانلود و نصب کردم حالا موقع اجرا ارور می ده که: call of duty black ops couldn't write a file . the hard drive is probably full. بازی رو توی یه درایو دیگه دوباره نصب کردم باز هم درست نشد. run as administrator رو هم امتحان کردم نشد باز هم همون ارور قبلی اومد . ممنون می شم اگه کمکم کنید.

Mamad پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 03:35 ق.ظ

سلام خسته نباشید من بازو رو دانلود کردم اکسترکت هم کردم مراحل ستاپ رو هم که میرم وقتی میخواد نصب بشه این ارور رو میده:
(Download failed:file not found (404
Check your connection and click retry to try downloading the files again or click cancel to terminate setup.

Yousef یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام من در یک مرحله به مشکل خوردم همش میگه sprint jamp ولی وقتی می پرم پرش بلندی انجام نمیده باید چه چیزی رو بزنم ممنون میشم کمکم کنید

Hossein دوشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 02:19 ب.ظ

من تو اون مرحله که از هلیکوپتر با طناب باید بپری پایین گیر کردم چون هیچی بعدش نشون نمیده فقط صدا میاد ولی صفحه کاملا سیاه هست

اکرمی اکرمی چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام.
چطور این ارور را هنگام کلیک بر روی بازی رفع کنم=t6sp.exe

اکرمی اکرمی پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 11:45 ب.ظ

چطور می توان مشکل ارور buddha.dll را در ازی بلک اپس 2 بر طرف کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا جواب بدین

اکرمی اکرمی دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 02:21 ب.ظ

چگونه ارور buddha.dll را هنگام اجرا بازی بر طرف کنیم؟؟؟؟

امیرحسین یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام من کرک مولتی پلیر Bgt رو زدم و الان میخوام پاکش کنم اما پاک نمیشه وقتی فایل های کرک رو بر میدارم ارور میده

محمد مهدی پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 01:23 ب.ظ

باسلام من کالاف دیوتی بلک اپس ۱ رو دانلود کردم ولی موس لگ داره سیستم
رم ۲گیگ
کارت گرافیک ۵۱۲ مگ
سی پی یو ۳ گیگاهرتز

Parviz شنبه 22 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام ببخشید سوالی داشتم در بازی بلک اپس۳ وقتی رویstart geam کلیک می کنم این error را نشان می دهدlost connetion to host چیکار کنم تا بتونم بازی کنم

امیرعلی یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 09:48 ب.ظ

سلام من موقعی که بازی رو باز می کنم sp رو می گم
بازی باز نمی کنه بدون هیچ خطایی و فقط کنار موسم تو صفحه فقط یک چیز آبی رنگ می چرخه و بازی رو باز نمی کنه
راستی بازیم کرک هم هستش‌.کرک هم درست نصب شده

Hossein Sepehr دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1401 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام دوستان. من میخوام بلک آپس یک رو تو کامپیوتر دو نفره بازی کنم بخش زامبیش رو .ولی split screen نداره. راهکاری هست براش؟ممنون میشم اگه جواب بدید

N یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1401 ساعت 11:36 ب.ظ

سلام من CD کالاف دیوتی بلک اوپس ۲ رو خریدم چطوری باید نصبش کنم؟

عباس چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 05:22 ب.ظ

The code execution cannot proceed because d3dx9_43.dll was not found. Reinstalling the program may fix this problem.خواهش میکنم یکی به دادم برسه که من رو دیونه کرده بازم نصب کردم ولی نشد فایل رو پاک کردم از یه نسخه ی دیگه استفاده کردم نشد خدایا یه کمک

محمد دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 04:16 ق.ظ

سلام من بلک اپس سه رو روی کامپیوترم نصب کردم همایش درسته فقط دسته رو ک وصل میکنم نشون نمیده ک بخوایم چند نفره بازی کنیم
اگه راهی هست بگین لطفا! ممنون:

محمد سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1403 ساعت 08:03 ب.ظ

باسلام من وقتی که مرحله اول روتموم میکنم توی مرحله دوم این ارورمیده.error.fatealerror

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد