Modern Warfare 3

التر در یک اقدام عجیب غریب اقدام به انتشار نسخه آلفا MW3 کرد!!!




برای آموزش بازی کردن به ادامه مطلب بروید...

به سایت www.altermw3.net بروید و با یوزر پس سایت www.alteriw.net در آن لاگین شوید. بر روی دانلود کلیک کنید و فایل آپدیتر بازی رو در فولدر بازی قرار بدهید و بر روی alterMW3 کلیک کنید و منتظر آپدیت بمانید

روش کلی بازی کردن مثل Black Ops می باشد

این ورژن آلفا هست و هنوز تمامی امکانات مثل سرور Dedicated در اون فعال نیست.

برای بدست آوردن User و Pass به سایت http://alteriw.net/ucp.php?mode=register بروید و در آنجا ثبت نام کنید.


نظرات 13 + ارسال نظر
مصطفی دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ق.ظ

یعنی میشه یه روزی مثل mw2 اینو آنلاین بزنیم

Sandman دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ق.ظ

salam azizanam bache ha man dishab redifesh kardam wali kasi nabud ke bash bazi konam ishaala ke Servere Dedicatesham khayliiiii zod masalan ta eyd rah biofte berim hal konim version baziam ham toye bazi in hast
Alter mw3 pre-Alpha R 370
IW5 1.4.382
Mowafagh bashid

محمد دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ق.ظ

آقا من این فایلش رو دانلود کردم ولی وقتی روش کلیک میکنم که آپدیت بشه به فایل steam.api که میرسه ارور میده
لطفا راهنمایی کنید!

محمد دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ق.ظ

عذر میخوام مشخصات درست فایل اینه:
steam_api.dll

Sandman دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:19 ب.ظ

Bayad Version steam ro DAshte bashia
badesham bayad in File az yeki begiri Hajmesh 5 KB hast

Sandman دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ب.ظ

YE chize Dige bayad NEt FramWork ro ham Dashte bashi Ta Update she ;)

مرتضی سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ب.ظ

من وقتی میرم داخل بازی و یک سروری رو انتخواب میکنم این ارور رو میده

http://www.axgig.com/images/38797153311903561039.jpg

باید چیکار کنم

Sandman سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:26 ب.ظ

Dadash Server entekhab mikoni intori ke nist shuma bayad Find game bezani ye mod ro entekhab koni bad Bazi koni Server Kharabe

مرتضی چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:31 ب.ظ

داداش دقیقا همین کارو کردم فایند گیم زدم بعد وقتی میخواد بره داخل بازی همین اروری که عکسشو گرفتم رو نشون میده

مشکل از کجاست؟

میلاد شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ب.ظ http://finalonline.mihanblog.com

ممنون میشم اینو تایید کنی:
جدیدا برای بازی مشکل هلی زیادی به وجود آمده مثل قفل شدن صفحه با مراجع به این وبلاگ میتونید مشکلتون رو حل کنید.

http://finalonline.mihanblog.com/

حسین شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ق.ظ http://www.clubdownload.blogfa.com

پسر شما به چه امیدی کالاف 7 بازی میکنید یه بار کالاف 6 رو بزارید بغل کالاف 7 خودتون تا تحش میرید ادم احساس میکنه تام و جری میبینه .واقعا کالاف 7 خیلی خیلی خیلی مزخرفه.
www.clubdownload.blogfa.com

پریسا شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ب.ظ http://parisanet.mihanblog.com/

سلام

کال آف 7 رو میشه از طریق کابل لن بازی کنیم؟ بدون نیاز به اینترنت؟
کال 6 رو چطور؟
من فقط کال 4و5 رو میتونم لن بازی کنم

لطفا به آیدی یاهوم جواب بدید
آیدی یاهو من parisa0936

لطفا زودی جواب بدید منتظرتونم

مرسی
راستی با تبادل لینک موافقی؟

علی جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام دادا.آلتر مگه نبستن
MW2 به گل نشست.
راهی نیست واسه نجاتش؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد