با سلام دوباره

پروژه ی بلک آپس دوباره راه افتاد که این بار باگ هاش کمتر شده و محدودیتش برداشته شده یعنی همه می تونن بازی کنن


آموزش آنلاین بازی کردن Black Ops


http://www.blackops.blogsky.com/1390/06/06/post-16


نظرات 6 + ارسال نظر
D3V!L دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ

به به چه خوب

میلاد جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ب.ظ http://forum.se7enprince.com/

کلا بخوایم بازی رو آنلاین کنیم چه قدر حجم میخواد؟

1.5 گیگابایت DLC هست و تقریبا 100 مگابایت آپدیت خوده بازی

مرتضی سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:19 ب.ظ

ببخشید این dlc که گفتی رو میشه مستقیم از جای دیگه دانلود کرد اینطوری فک کنم بهتر باشه اگه میشه لینکشو بزارین ممنون میشم

متاسفانه هاست ما قادر به آپلود دوباره نیست
ولی در صورت مشاهده هر گونه لینک مستقیم از DLC ها آن را در اختیار شما قرار می دهیم.

مرتضی سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ب.ظ

ببخشید منظورم اینه که وقتی این dlc رو دانلود کنم دیگه لازم نیست منتظر اپدیت طولانی التر باشم؟وقتی رو ایکون التر کلیک میکنم خیلی دانلودش طول میکشه همیشه هم قطع میشه

این پک DLC آپدیت های نسخه قبلی آلتر رو هم داره اگه اونو دانلود کنید یک چیزی حدود 30 مگ فقط لازم دارید که باید از طریق خود التر دانلود کنید

مصطفی یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ

خوبه دیگه التر یوزر و پس نمی خواد
خیلی ممنون از این که ما رو آگاه کردی

IRAN 19 پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام
من سایت ALTERIW.NET رو نمیتونم باز کنم میشه خواهش کنم یکی از دوستان یه ایمیل بسازه برام عضو بشه یوزر پس رو بده ممنون میشم
اگه زحمتش رو کشیدی این ایمیلمه ممنون میشم
ARMIARMI1375@YAHOO.COM

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد