معرفی بخش های blackops : [قسمت سوم]

معرفی بخش های blackops : [قسمت دوم] توضیحاتی در باره ی سلاح (بخش دوم) Attachments ...


خوب عیدی و سوپرایز امشب هم اینه که ا تمامی سلاح و پرک های بازی به صورت همین پست تا آخر این هفته منتشر خواهد شد ... عیدتون هم مبارک


1.Attachments :

این بخش شامل وسایلی هست که به سلاح وصل میشوند مانند اسکوپ ها یا خفه کن یا ...

  • Extended Mag

خشاب با قابلیت گلوله بیشتر ، این خشاب به جای 30 تیر 45 تیر در خود جای میدهد.

  • Dual Mag


دو خشاب به هم چسبیده که سرعت ریلود رو بسیار بالا میبره


  • ACOG Sight


اسکوپ با قابلیت زوم برای فاصله های دور ، این اسکوپ برای فواصل نزدیک خوب نیست


  • Red Dot Sight

وسیله خوب برای نشانه گیری اهداف از نزدیک و یا دور ، که میتوان نقطه وسط آن را به طرح ها و یا رنگ های دلخواه تغییر داد

  • Reflex Sight


 وسیله ای مانند شماره قبل که فضای بیشتری رو پوشش میدهد و میتوان نقطه وسط آن را به طرح ها و یا رنگ های دلخواه تغییر داد

  • Masterkey

شاتگانی کوچک برای دیگر سلاح ها که همانند سلاح SPAS-12 است ولی با رنج کمتر


  • Flamethrower

شما با این وسیله قابلیت پرتاب آتش رو به سلاحتون اضافه میکنید که بسیار جذاب و کشنده است.


  • Infrared Scope


با این اتچمنت میتوانید دشمان خود را به صورت سفید با پس زمینه آبی به خوبی تشخیص دهید


  • Suppressor

این وسیله شبیه به سایلنسر عمل میکند و باعث میشه شما در نقشه کوچک بازی بعد از شلیک نمایش داده نشوید ، ولی رنج و دمیج اصلحه رو پایین میاره


  • Grenade Launcher 

این وسیله قابلیت پرتاب نارنجک رو از سلاحتون بهتون میده ، که اکثرا در بازی های حرفه ای ممنوع میباشد

نظرات 13 + ارسال نظر
marcus_maa سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ

salam bache ha az webloge alitoon mamnooon kheylii mofide migam hanooz nemidoonid key gharare nahayi she in alter ops akhe user man 3 mah ghedmat dare age shod be ma ham khabari bedid

با تشکر از اینکه مطالب ما را خواندید ،
در مورد نسخه نهایی آلتر فعلا معلوم نیست ، چون در حال باگ گیری هستند و حد اقل 1-2 ماه وقت میبره باید دید سرعت کارشون چقدر هست...
بدرود

حمید چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:05 ب.ظ

درود
فکر کردی هرکی نظر میده فقط اینا رو خونده؟؟؟
من دیدم حتی مطالب این بلاگ رو هم کپی میکنن..!

سلام متاسفانه حرف شما درسته

ولی اگه منظورتون سایت استارگیمز هست من خودم اونجا مطالبم رو قرار میدم به جز این شماره که اختصاصی هست ...

امیدوارم کسانی که کپی میکنند ما رو به عنوان منبع ذکر کنند ...

مسعود چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام بچه ها


من خواستم CHEAT بزنم ولی بانم شدم


الان باید چکار کنم؟ چه جور میشه از بان خارج شد؟

یعنی از alteriw بن شدید ؟
شما از 2 طریق بن میشید
1- آی پی
2- Xuid
برای 3 روز صبر کنید اگر رفع بن نشدید برای خرید یک کارت شبکه اقدام کنید

مسعود چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ب.ظ

یه عمره داشتم تمیز بازی می کردم امروز چند تا cheater اومدن که wh داشتن از پشت دیوار دنبالم می کردن می زدن هر چقدر هم اعتراض کردم کسی توجه نمی کرد که هیچ کیکم می کردن منم رفتم دنبال این کار کثیف (مثل دوپینگ تو ورزش می مونه) cheat قدیمی بوده در جا بن شدم یه چند جا پرسیدم گفتن هیچ راهی نداره جز این که باید مادربوردتو عوض کنی موندم چکار کنم اگه کمکم کنی ممنون میشم

گفتم که
از طریق Xuid + IP بن میشید
IP اکثر ایرانی ها Dynamic است یعنی عوض می شه
ولی XUID که از کارت شبکه بوجود میاد رو کاریش نمی شه کرد

مسعود چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ب.ظ

بدبختانه تغییر آی پی هم فایده نداره همون موقعی که خواستم cheat رو بزنم با وی پی n آن شدم ولی آی پی اصلیم هم بن شده با چند تا وی پی n هم امتحان کردم فایده نداره

گفتم که
از طریق Xuid + IP بن میشید
IP اکثر ایرانی ها Dynamic است یعنی عوض می شه
ولی XUID که از کارت شبکه بوجود میاد رو کاریش نمی شه ک

مهدی پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ

ســـام
اول بگم خیلی سپاسگزار از فعالیتتون
بعدم این اکانته شیش ماهه و بیستو پنج تا پست باید بزاریم یعنی چی؟کجا
بعدم بازیه دیگه ای هس که آنلاین بازی کنیم غیره اینو mw2??
اگه هست لینکه اموزششو بدید
بعد اگه دی ال سیاش دانلود نکنیم نمیشه بازی کرد؟
بعدم بازم تشکر وری گود یور افرت :دی
دسته اخر عیدتم مبارک

اکانته تون باید 6 ماهه قدیمی باشه هچنین 25 تا پست باید داده باشید تو سایت alteriw.net
بازی های دیگه هستند که آنلاین بازی کنید زیاد هم هستند ولی ما تو این وبلاگ فقط مطالب Blackops رو قرار می دیم
نه میتونید DLC ها رو دانلود نکنید ولی اگه سرور شما رفت تو مپه DLC بازی شما crash میشه
ممنون

doncarllo سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ

همه توجه جون مادرتون کمک کنید من برای اولین بازی می خواستم بازی بلک اپس رو انلاین بازی کنم همه کارش رو انجام دادم اپدیت هم شده وقتی پلی رو می زنم که بره توی بازی این ارور رو میده EXE_CANNOT_FIND_ZONE این چی هست یکی کمک کنه تا حلش کنیم این ارور EXE_CANNOT_FIND_ZONE

یوزر پس رو وارد کردید؟
بعد از یوزر پس ارور میده یا قبلش؟

sharifgraphic شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام میخواستم بپرسم که این کرک واسه آفبلینه یا آنلاین

آنلاین ولی آفلاینشم می زاریم

MaMMaD یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام...این قسمت خیلی خوبه ... ولی MW2 بهتره

ولی من هنوز فرق Extended Mag با Dual Mag
چه فرقی دارن .. من که متوجه نشدم.؟؟

Dual Mag انگار 2 تا خشابه از پشت به هم وصل شدن وقتی می خواد طرف خشاب رو عوض کنه فقط خشاب رو در میاره چپه می کنه می زاره توش

میلاد جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ب.ظ http://iranaplle.blogfa.com/

واقعا دمتون گرم با این همه اطلاع رسانی که میکنید کارتون حرف نداره.
به ما هم سر بزنید:
http://iranaplle.blogfa.com/

وبلاگ برای تبلیغات ساخته نشده

sharifgraphic دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ق.ظ

sسلام اگه میشه آفلاین رو هم بزارین خیلییییییییییییییییی ممنون میشم

کیاشا یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ق.ظ

سلام دوستان
آخرش ما نفهمیدیم میشه cod7با شبکه lanبازی کرد یا نه؟ منظورم با wireless
اگه میشه جون عزیزتون راهنمایی کنید مردیم بسکی mw2 بازی کردیم
ممنون

7fashal یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:50 ق.ظ

سلام گیمرو نصب کردم ولی وقتی روی icon black ops کلیک میکنم این خطا رو میده exe_cannot_find_zone

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد